Wednesday, December 12, 2007

Hati Terluka ......

Marah....! mmg aku marah. Kenapa? Sebab malam tadi si mamat nie sibuk tgk bola, aku minta masa kejap jea untuk tgk buku yg aku tgh tulis. Dia mcm endah tak endah! Aku cengeng? Kuat merajuk? Manja? Ada la skit2....

Entah la! Naper aku marah?! Naik angin pasal hal kecil... kecil ker? Entah la, rasa macam tak supportive langsung! Kalau hal dia, aku tadah la telinga sampai cair taik telinga. Mende yg aku tak brapa nak faham pun, aku angguk gak, buat muka serius jea, even kepala otak tgh ligat dok fikir "nak pakai baju apa esok?"..tak pun "Esok masak menu apa?" atau pun " Ujung minggu ni sale kat mana?".....

Hati ku terluka.... dipersia....oleh si dia.... (Uweeeksss!). Hari nie aku mogok. No sms, no email, no phone call, no food, no 'yang', no 'baby', no..no..no..!!

No comments: