Thursday, December 4, 2008

Anak: Episode 2

So ini adalah antara anak-anak aku... anak sedara kira anak aku la kan? SORRY!! NO objection! Kena setuju juga, Okey!!!

Ini adalah buah hati aku... ini antaranya... ada lagi 3. Tapi yang 3 tu tak dok serumah ngan yang 4 nih.

AKU SAYANG MEREKA!!!!!! (Ini adalah ayat contoh Bahasa Melayu Tinggi, ayat yang lain tolong jangan tiru kalau nak buat tulisan okie...)


SOFEA - Anak Patung Jepun (kira ni adalah jelmaan cartoon anime la)


AMMAR - Cute Jebon (Perkataan favaurite dia adalah HI, tak kira keling botol atau cina jual surat khabar, semua dia akan say HI)


QILAH n NANA - Ini kakak kepada 2 kenit yang kat atas (Suka melaram n kuat posing - as usual la gurls)


TQVM buat photographer yang terpendam bakatnya!WANIE The Taukeh MOOO

3 comments:

Ney Joe said...

ahaaa... the Jeboness.

ironteeth said...

hehehe... :P.. nanti nak pie frame gambaq Jebone ni n bagi kat dia... aku percaya dia akan peluk dan bawak tido gambaq dia...

ironteeth said...
This comment has been removed by the author.