Tuesday, January 15, 2008

Pre Birthday Aqilah







Semalam birthday Qilah...aku dah ready beli hadiah dia. Dia nak hangin cardigan, budak2 sekarang....baju nak ikut trend terkini.

Sabtu-Aku merayap gie Ampang Park, Ampang Point, Isetan KLCC....tak jumpa gak.

Ahad-Aku gie Sg Wang... naik lenguh kepala lutut, baru jumpa

Hubby akupun aku heret utk dua-dua hari ni...

Di samping dia, aku kena readykan hadiah untuk anak-anak sedara yang lain supaya mereka tidak saling jaki- menjaki....

Biasa la tu, sorang sambut birthday, hadiah aku kena ready 4 atau 5.. :). Mmg rabak poket seluar. Sekarang aku ada 7 anak sedara, yg 3 kecik tak tau demand lagi... tunggu besar 3 tu baru aku cari hadiah diorg semua kat pasar malam...

Inilah hadiah-hadiah yang telah merabakkan poket aku beratus-ratus....hehehe

No comments: