Thursday, November 13, 2008

Kembang

Jam: Kul 2.oo pagi
Lokasi: Balkoni umah
Posisi: Kuak lentang
Aktiviti: Dok teringat scene petang tadi... sambil gelak mengekek sorang-sorang

Tak tau naper... Aku dok ingat scene petang tadi. Aku tak leh tahan nak gelak.... Before balik tadi aku sempat gossip ngan jiran tingkat 3, tukang tangkap butterfly, dia pernah kerja dengan Kedai Survenior Ah Leong kat Cameron Highland, kedai yang jual rama-rama yang dah keras. Aku malas nak explain lebih... ramai yang tgk scene tadi.

Aku jadi teringat lagu Panjang Umurnya
... eleh, lagu yang indon suka nyanyi masa birthday party.

Aku terus nyanyi lagu tu, tapiiii.... version aku lain. Bunyi dia macam nie:

Kembang hidungnya
Kembang hidungnya
Kembang hidungnya semalam jua
Kembang hidungnya
Kempang hidungnyaaaaaaaaa....
Huhu! :P


No comments: