Tuesday, September 23, 2008

Zuppps.... aku masih hidup woooo

Dah lama betul aku tak update blog nie. Aku blockkannya jab sebab byk cerita kontroversi aku tulis kat sini. Biasa la... bila marah, kita hentam tak hengat punya! (Sebenaqnya laki aku yang telah tangkap aku mencarut tak menentu dalam blog...hehehe so aku janji aku buang semua tu)

Atas nasihat hubby aku, aku block dulu la blog aku nie sementara menunggu aku nak buat spring cleaning... sekarang semua sudah ok maaaa.... mana yang aku rasa patut kekal aku kekalkan la...Suka hati gua la...! :P

So nanti from time to time aku update la blog nie. Selama 7 bulan lps, byk woooo cete suka duka... tapi dah terlps aku mls nak flash back balik.

Aku rasa aku macam tak lama kat sini, kat tempat aku tengah menaip entri aku ni. Aku rasa nak pergi dari sini... Jadi ada keperluan untuk aku update blog ni untuk keperluan teman-teman datang menjenguk...

:)...

No comments: