Monday, May 25, 2009

Anniversary: Bahagian 1

Aku dah naik tepu berada di KL... dengan suara syahdu laki aku cakap, "Yang, nak pie Cameron tak?" apa lagi..... yabedabedu laaaa...

Sampai sana sejuk sbb hujan.... wah cuaca yg baik untuk aku & laki.. warghhh! Hampeh! ....abih tu tarak anak buat aktiviti apa lagi... makan-makan la... (Cheh! Ni ada yang dok fikir menda lain ni.)

So aku singgah di restoran favourite aku... T CAFE. Aku memang suka gila tempat ni. Tempat aku lepak masa 1st honeymoon. So korang kalo gi Cameron singgah la sana. Desert dia mmg boleh beli jiwa. Aku sajikan menu dia k...

Ini menu dia.


Ini Mango Lassi yang boleh beli jiwa.


Ini menu yang aku sudah try hampir semua.


View dari tingkap T-Cafe



Entrance masuk ke T-Cafe

** Lokasinya di: Tingkap 1, sebelum Marry Brown.

No comments: