Monday, May 11, 2009

Singgah Buang Sawang....

Lama aku tak update blog ni. Aku sibuk... dgn macam2 hal. Kerja, event, suami, menulis, dan parents.

Alhamdulillah, ibu aku dah beransur sihat. Ini adalah perkara yang paling menggembirakan aku, walaupun aku baru dapat beli jeans MNG & blaus esprit yang baru... tapi perasaan aku tak segembira apabila ibu aku telefon dan bagitau dia sudah boleh sembahyang berdiri, dia sudah ada selera makan, dia sudah boleh duduk mengaji. Apa yang boleh menggantikan ibuku? Tiada!

Bulan ni byk barang yang aku belikan untuk ibu aku tapi yang musykilnya duit aku masih berbaki, aku masih boleh shopping kain baju. Aku pelik betul! Aku beli kerusi roda untuk ibu aku, beli katil, beli tilam, beli comforter, beli divan, beli alat check BP... tapi aku masih boleh shopping dgn senang hati. Tak rasa duit luak...

Mungkin itulah namanya berkat, sbb aku tak fikir 2 kali masa aku beli semua barang tu.

Jadi kat sini aku nak ucapkan, "Selamat hari ibu buat mama & selamat hari jadi buat abah!" Terima kasih atas kasih sayang sepanjang hayat!

Adik sayang mama & abah!

No comments: