Thursday, November 22, 2007

Malaysia vs Maldive

Ahad lepas, ingat nak gie praktis bowling... yea aaa tournament hari rabu.... aku dah brapa lama tak sentuh bola bowling.... tapi sebab kuarpun dah lambat, lunchpun kul 3pm... last2 gie tgk bola jea kat MPPJ...

Aku berkobar la jugak la skarang ngan bola Malaysia sejak dah menang ngan Mymmar ari tuh utk Piala Merdeka...lagipun bbdk bwh 23 muka ok la... takde la mcm team senior tuh.... aku ingat lagi masa Piala Asia ari tuh... dah la main cam hampeh.... muka pun tak hemsem langsung.... kalau korang tgk muka goalkeeper dia sure korang teringat kat sorang nie... mcm muka alien dalam filem Predator!!! Aku tak kutuk, aku cakap sungguh. Rambutpun sebijik... Aku rasa rambut dia tu berat sgt sbb tu susah nak lari tangkap bola... :)...itu conculsion aku la...

Kat game Malaysia lawan Meldive aku nampak General Azzuddin.....muka serius giler beb...even badan kecik... camner la ex-gurlfren laki aku bleh kawin ngan mamat nih... tapi yang pasti KAYA beb!!... aku lalu depan parking VIP.... tampak satu BMW nie.. plate no MY 10.... CUN.... aku ngan laki aku suspek nie mesti keta KJ (Khairy Jamaluddin)...

Pastu nak tau aku jumpa sapa lak... heroin ORG MINYAK... ala filem org minyak yang bakal ditayangkan tuh..... Sapa tah nama pompuan nie... sofea ape tah.... dia berlakon filem GONG gak... aku cari gak kot ada Rita Rudaini sbb balak dia tgh main....

Biar la sapa pun yang datang sebenarnya sbb aku dtg nak tgk bola.. esp si Syed hansem tu.... (blushing..blushing)..... tapi tah la... frust tul... Maldive main ngan 10 org pemain start minit ke-2 2nd halfpun Malaysia tak leh nak menang... seripun ok la... buat penat aku booo Maldive jea sampai naik serak tekak.... naik merah tangan tepuk sbb Maldive dapat kad merah....

Dok dpn gol Maldive dah la jarang2... bola kat kaki kaddang-kaddang.... bila dapat peluang shoot sorang-sorang mcm badut sarkas..... yang paling teruk player no 20 tu la... dah la pakai boot pink. I hate pink on guy!!!! Kalau korang ade change tgk sure rasa sakit hati + geli hati tgk lawak badut2 nie kat padang....

Frust gak la aku sbb Maldive tu sekeding jea badan....nak banding badan player Malaysia...... Aku tgk Maldive sebelah mata memula, last2 aku tutup mata bila tgk pemain malaysia beraksi...

Laki aku cakap diorg simpan kaki kot utk SEA game KOrat.... aku harap betul la apa yang kiorg suspek tuh...

Bola-bola.... bila la Malaysia boleh berubah????


No comments: