Thursday, November 22, 2007

Raya Aidilfitri.... wooo..wooo dah nak Raya Haji la!!


Hehehe... begitu lama tak update blog sampai naik lupa password. Org dah nak raya haji, cete raya puasa tak upload lagi...

Raya posa kat umah mertua... raya hajipun kat umah mertua.. nasib raya haji sehari jek...
Raya posa ari tu cuti seminggu...eh..eh 10 hari... 6 hari dok umah mertua.... waaargghhh... bosan!!
Birthday gua lak jatuh raya ke-3, ada la sikit2 birthday party... tapi tukang masak utk birthday party tu sapa lagi,.... birthday gurl la...kwang..kwang..kwang..

Mertua gua ok la. Tapi sbb aku menantu sulung dan the only menantu pompuan dan boleh la jugak kata aku terror masak gak.. (woo...wooo... masuk bakul angkat sendiri) so aku kena slalu jadi tukang masak la... :).... mmg takde hal msk2 nie atcuallynya.... tapi tak nak la tiap-tiap hari.... kat umah sendiri pun bukan tiap hari masak wooo...

Tu la beza dok umah mak n mertua, malas camnerpun kena jadi rajin.... kalu kat umah mak... sume mak dah siap masak...

Nasib la laki gua faham kondesi gua yg asyik berlemuih (yea la, dah dok dapur muka sure macam roti planta-minyak kat muka boleh buat goreng ikan).... last-last dia bwk lari aku n diri dia gak ke PD... Alhamdulillah..... dapat la aku berehat, guling-guling atas pasir, main-main air kat swimming pool...

Hubby ......nasib kau memahamiku!!! Tak sesia aku pilih ko jadi laki aku.... :)

No comments: