Wednesday, August 26, 2009

Mohon Maaf Setiap Kesalahan Saya

Salam,

Saya dengan rendah hati ingin memohon kemaafan buat sesiapa yang membaca blog saya dan seterusnya membuatkan mereka tersinggung.

Saya mohon maaf atas individu yang saya maksudkan dalam mana-mana post saya sekiranya anda membacanya.

Saya mohon maaf atas kekasaran saya berbahasa di dalam blog ini apabila saya marah. Ada kalanya emo saya boleh tahan juga (tlg jgn kaitkan dengan jantina ya :P)

Saya mohon kepada Allah agar memaafkan dosa saya, menjernihkan hati saya dari perangai buruk yang ada, melembutkan hati mereka yang bermusuh dengan saya dan memurnikan niat mrk.

Saya mohon keberkatan yang berpanjangan buat saya dan keluarga dan orang-orang di sekeliling saya.

"Ya Allah, jauhilah kami dari fitnah-fitnah dan niat jahat manusia dan tipu daya serta hasutan syaitan. Ameen!"