Wednesday, September 9, 2009

Aku Cuba Tidak Bercerita, Tapi... Peduli la kan...

Ini blog aku. Aku boleh cakap apa yang aku mahu, luah apa yang aku rasa.

Well... today... I felt insulted... somebody makes me feel mcm aku ni ada kutu, 2nd class citizen, dan macam-macam lagi.

Aku pendekkan cerita yang berjela la kan... ini hanyalah kiasan... kalau terkena batang hidung sendiri... nasib la kan.

Ada org buat kenduri, dia jemput hampir semua orang yang dia kenal, walaupun org tu jauh di hujung sana. Aku yang dia nampak hari-hari ni dia tak jemput. Fine! Tup-tup... I heard few of guess tak dapat hadir. Well nanti kenduri tidak meriah, mungkin makanan juga akan membazir. About an hour before kenduri berlangsung... aku dijemput.

Kalau korang, korang rasa terhina tak? Rasa macam org jemput korang makan sisa tak? Rasa mcm pemain simpanan tak?

So itu yang aku rasa sekarang.

Okey la, case closed! But the scar will always remains...

No comments: