Tuesday, July 14, 2009

Aku ni siapa?

Aku konpius.

Perletakan jawatan aku org dah terima. Orang pun dah tak treat aku as ketua. Subordinat aku letak tittle lain pun dalam buku. Cuma gaji aku ja yang belum depa usik.
TAPIIIIII.... yang aku heran, kenapa kerja aku dah kalah manager sekarang ni? Kalau macam tu afsal tak bagi aku jadi manager ja.

Apa yang ada kat aku ni, setaraf dengan budak yang baru abih belajar ka?

Aku rasa tak dihargai, diperguna, dimanipulasi.

"Ya Allah, kau bukakanlah pintu rezeki aku sekeluarga seluasnya. Moga XXXX panggil aku kerja dgn depa. Amin!"

3 comments:

Lily Haslina Nasir said...

ASMA... OOO ... ASMA...SAYANG OII..
entri ni buat kak lily dgn che nora tu rasa sedih.. jangan pergi ya....

Kak Rose said...

bukan setakat rasa sedih lagi dah... rasa nak terkincit-kincit sebab memikirkan akan hilang editor yang energetik lagi berwibawa...:)
All the best buat Asma!

ironteeth said...

Hehehe... saya ni kkdg suka tulis menda merapu... cuba buat drama tapi ternyata saya takda talent as drama queen.